قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی و اقدامات بصری ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در فضای کلی شهر خبر داد.

پخش مستقیم عزاداری های بازار مظفریه، از تلویزیون شهری خیابان دارایی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، میراعتماد عمادی  اظهار کرد:  با در نظر داشتن پیش‌بینی‌های ترافیکی و به منظور حضور حداکثری هیئات و دستجات، اجتماع بزرگ عزاداران حسینی، امسال به صورت شبانه و پس از نماز مغرب و عشای هفتم ماه محرم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به‌اینکه نماز ظهر عاشورا،مطابق سال‌های گذشته، با شور هر چه‌تمام در محدوده مرکزی شهر اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: اداره‌کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اجرای فضاسازی‌های لازم و پیش‌بینی ایستگاه‌های صلواتی، نقش اساسی در هدایت این مراسم باشکوه خواهد داشت.
عمادی، عزاداری‌های بازار مظفریه را گردهمایی تاریخی دستجات حسینی توصیف کرد و گفت: به منظور امکان بهره‌مندی عموم شهروندان از فیض عزاداری‌های فاخر بازار تبریز، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، یک دستگاه تلویزیون شهری، در اول خیابان دارایی نصب شده است. 


وی در خصوص مکان‌یابی نصب این تلویزیون اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این اقدام، نقش موثری در کاهش تراکم ورودی‌های بازار و استفاده عموم شهروندان از مزیت پخش مستقیم این گردهمایی داشته باشد.
مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، با اشاره به نقش حمایتی شهرداری تبریز از هیات و دستجات حسینی در ایام عزاداری، افزود: شهرداری تبریز طبق تعامل موثر با شورای هئیات مذهبی استان، بخش قابل‌توجهی از برنامه‌های تدارکاتی هیئت‌ها را از قبیل ارایه فضاهای تبلیغی، اهدای بنر، اهدای بسته‌های ویژه پذیرایی و سایر حمایت‌های رسانه‌ای  برعهده داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.